Jan Pelc

Jan Pelc, student 3. ročníku, obor 82-41-M/05 Grafický design (Umělecký obor), ŠVP Branding design.

V tomto školním roce se umístil na 3. místě v soutěži Student Popai Award, v níž odborné komisi předložil marketingovou kampaň zpracovanou pro firmu Camel. Jedná se o prestižní soutěž, která ve studentské kategorii zahrnuje převážně práce studentů vysokých škol. Janovi se podařilo porotu zaujmout jak marketingovým zpracováním kampaně, tak grafickým zpracováním reklamních plakátů pro danou kampaň.

Odbornou praxi koná rodinné firmě - tiskárně AG TYP v Kostelci nad Orlicí. Tvoří zde plakáty, knihu, časopisy. Seznamoval se s tiskem novin, knih a plakátů.

Ve školním roce 2017/18 se účastnil Akademie branding designu 2018, vyhlašované Asociací branding designu v Hradci Králové. Na téma Užité umění pro firemní branding vypracovala návrhy a výsledný koncept plakátu, roll-upu a obalu na výrobek - hodinky.

V minulém roce Jan navrhl logo ocenění – Mistr tradiční rukodělné výroby Královehradeckého kraje. Je autorem brandu pro e-sport team Dunnwood. Také tvořil retro plakát pro Budvar. Ke své marketingové kampani vytrvořil propagační plakát Camel Essential.

  • DSC4839
  • diplom Pelc
  • bannery
  • folk art
  • IMG 2043
  • Krabice vršek
  • logo dunnwood
  • PLAKAT HOTOV BUDVAR
  • Plakat last think up (1) (3)
  • tisk banner 1