Monika Gregorová

Monika Gregorová, studentka 2. ročníku oboru 82-41-M/05 Grafický design (Umělecký obor) ŠVP Branding design.

Ve školním roce 2018/2019 se v červnu úspěšně účastnila soutěže Akademie branding designu 2019 vyhlašované Asociací branding designu v Hradci Králové. Na téma Užité umění pro firemní branding vypracovala na soutěži návrhy a výsledný koncept plakátu, roll-upu a obalu na výrobek pro firmu Karl Lagerfeld.

Monika ve školním roce 2018/2019 dosáhla velkého úspěchu při obhajobě svých uměleckých dovedností na soutěži o účastníka pracovní stáže v Německu. V Brémách bude pracovat ve společnosti Designbüro (Mőhlenkamp&Schuldt). Účast na stáž si zajistila při výběrové soutěži, na které musela tvořit plakát na letní hudební festival, grafické práce, pracovní listy a komplexní pohovor v anglickém jazyce.

V lednu 2019 dosáhla velikého uspěchu po sdílení fotografie ohňostroje na svém Instagramu, kterou následně sdílel Canon na jejich oficiálním instagramovém účtu.

V roce 2019 se Monika zúčastnila 39. ročníku Národní soutěže a výstavy amaterské fotografie, ve které následně 11. května 2019 ve Svitavách obdržela Čestné uznání v kategorii A02 za čtyři vybrané fotografie: Dialog 1, Dialog 2, Dialog 5 a Dialog 6.

  • Akademie
  • Akademie
  • Akademie
  • práce detaily
  • diplom1
  • diplom2
  • vyhlašování
  • Dialog1
  • Dialog2
  • Dialog5
  • Dialog6
  • školní soutěž   abstrakce