Branding design
BRANDING DESIGN se zaměřuje na využití brandingu, estetiky, písma, kresby, počítačové grafiky, fotografie a psychologie v oblasti propagace, marketingu, public relations, reklamy a prodeje.
Branding design rozšiřuje u zákazníků pochopení a porozumění pro značku - brand.
Branding designér tvoří vizuální konstrukční prvky na propagaci značky, firmy, výrobku, služby, společnosti, instituce. Navrhuje a sestavuje například loga, stylizované aspekty značky. Zabývá se tvorbou vizuálních manuálů, logotypů a logomanuálů (jak správně používat logo, co je nesprávné použití, přesné stanovení barev podle vzorníku Pantone, CMYK, RGB), tvoří návrhy na reklamy a potisky na auta, návrhy na obaly výrobků (průmyslový design), CD, DVD, corporate design, návrhy na jednotný vizuální styl firem a společností, vizuální grafický styl včetně užití loga všech firemních médií, hlavičkového papíru, reklamních předmětů, plakátů, webových stránkách, vizitek, signmaking (naváděcí a značící systémy) a podobně.