Branding design

BRANDING DESIGN se zaměřuje na využití estetiky, písma, kresby, počítačové grafiky, fotografie a psychologie v oblasti propagace, marketingu, public relations, reklamy a prodeje.

Branding design rozšiřuje u zákazníků pochopení a porozumění pro značku - brand.

Branding designér tvoří vizuální konstrukční prvky na propagaci značky, firmy, výrobku, služby, společnosti, instituce. Navrhuje a sestavuje například loga, stylizované aspekty značky. Zabývá se tvorbou vizuálních manuálů, logotypů a logomanuálů (jak správně používat logo, co je nesprávné použití, přesné stanovení barev podle vzorníku Pantone, CMYK, RGB), tvoří návrhy na reklamy a potisky na osobní auta, nákladní auta, autobusy, návrhy na obaly výrobků (průmyslový design), CD, DVD, corporate design, návrhy na jednotný vizuální styl firem a společností, vizuální grafický styl včetně užití loga všech firemních médií, hlavičkového papíru, reklamních předmětů, plakátů, webových stránkách, vizitek, signmaking (naváděcí a značící systémy) a podobně.

Žáky do studia přijímáme z celé republiky. Ubytování zajišťujeme v domovech mládeže.

Střední škola vizuální tvorby s.r.o. poskytuje čtyřleté maturitní vzdělání v oboru Grafický design, zaměřeném na Branding floristiky a Branding design jako jediná v ČR.

Z našich poznatků vyplynula potřeba nahradit stávající název školy "Floristická střední škola", který plně nezohledňoval náplň studia. Nový název STŘEDNÍ ŠKOLA VIZUÁLNÍ TVORBY (platný od 1. prosince 2012) celkově vystihuje obsah a odpovídá vzdělávání na škole. Odborným základem vzdělávání je estetika a její využití při vlastní tvorbě vizuálních instalací a grafických prací jak s florálním či neflorálním materiálem, tak prostřednictvím počítačové grafiky a brandingu.